hos geldiniz

 

 
 
 
 

www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws www.Bigoo.ws

  KAPIDAN ICERIGIRINIZ  THIS IS THE FREE DOWNLOAD VERSION!  There is a higher version available below very cheap!

Photobucket - Video and Image Hosting   picture

 

  slm.gif
            
Allâh'ım, bana işimde sebat, doğru yolda olduğum zaman kararlılık ve azim ver. Nimetine şükür ve sana güzel kulluk etmeyi nasib eyle. Bana selim kalb, doğru konuşan dil ver. Bana, ancak Sen'in bildiğin tüm iyilikleri ver; ve ancak Sen'in layıkıyla bildiğin tüm kötülüklerden beni koru! Senden gizli kalmayan bilerek veya bilmeyerek işlediğim bütün günahlardan beni bağışla! Günahlarımı setret, beni bu dünyada ve âhirette günahlarım sebebiyle insanlar önünde mahcub ve rezil etme! Hatalarımızı, sevaplarla değiştir.
 
GARIP DEGIL MI?
 
Camiye bagislamamiz gerektiginde bi 20 YTL gözümüze ne kadar büyük gözüküyor. Alisverise giderken ayni 20YTL ne kadar da küçük geliyor gözümüze. GARIP DEGIL MI?
 
Allah yolunda bir saat çalismak ne kadar uzun bir vakit olarak gözüküyor gözümüze. Balik tutma, futbol veya TV de dizi izlemek için harcamaya kalktigimizda, ayni vakit nasilsa kisa geliyor bize. GARIP DEGIL MI?
 
Bir cüz Kuran okumak için ne kadar emek sarfediyoruz. Çok satan bir romanin ikiyüz sayfasini okumak ise, bizim için ne kadar kolay. GARIP DEGIL MI?
 
Kuranin dediklerini sIki sIkiya sorgularken, gazetelerin yazdigina nasilsa hemencecik inaniyoruz. GARIP DEGIL MI?
 
Namaz kilarken okuyacagimiz ayetleri sasirabiliyoruz da, bir arkadasimizla konusurken bülbül gibi sakiyoruz.
GARIP DEGIL MI?
 
Islami bir faaliyete vakit ayarlamak ne kadar da zor oluyor. Baska bir sosyal etkinlige ise vakit bulmak ne kadar da kolay oluyor. GARIP DEGIL MI?
 
Bir iki Kuran ayetini ezberlemek için nasilda uzun bir zaman ve çaba gerekiyor. Bir sarki ezberlemeyi ise az zamanda nasil kolay basariyoruz. GARIP DEGIL MI?

 Ve bütün bunlara ragmen, Islamiyet yeryüzünde en hizli yayilan dindir. GARIP DEGIL MI???
Sizce de GARIP DEGIL MI ?
 

NAMAZ KILMAMAK iÇiN BiR TERCiH YAP

 

 Bütün ibadetlerine yerine getirmeye çalisan bir adam varmis. Orucunu tutar, zekatini verir, insanlara yardim elini uzatmaktan hiç geri kalmazmis.

 

Yalniz bu adamin bir kusuru varmis: Namaz kilmak ona çok agir gelirmis, üsenirmis.

Bir gün varmis gitmis çok büyük bir hocanin yanina.

 

Demis ki:Hocam ne yap et beni su namazdan kurtar. Namaz kilmamak için ne yapmam gerekse söyle yapayim. Yeter ki su namazdan kurtulayim demis.

 

Hoca:Ya evlat ben hiçbir yerde ne duydum ne isittim bu namazdan kurtulus yok, borcun kilacaksin demis.

 

Adam yalvarmis bul hocam diye. Hoca müddet istemis adam gitmis. Aradan haftalar geçmis, adam gelmis.

 

Buldun mu hocam demis,kurtulacak miyim?


Hoca:Buldum evladim eger su 5 sarttan biri sana uyuyorsa NAMAZ dan mesul degilsin:

 

1: ÖLÜ iSEN
2: DELi iSEN
3: ÇOCUK iSEN
4: HAYVAN iSEN
5: KAFiR iSEN

tercih senin...

Bir aşk için yapabileceğin her şeyi yaptığına inanıyorsan ve buna rağmen
hala yalnızsan, için rahat olsun. Giden zaten gitmeyi kafasına koymuştur ve
yaptıkların onun dudağında hafif bir gülümseme yaratmaktan başka hiçbir işe
yaramayacaktır.


 Sen kendini paralarken o her zaman bahaneler bulmaya hazırdır. Hani ağzınla
kuş tutsan "Bu kuşun kanadı neden beyaz değil?" diye bir soruyla bile
karsılaşabilirsin.. iki ucu keskin bıçaktır bu işin. Yaptıklarınla değil
yapmadıklarınla yargılanırsın her zaman. Bu mahkemede hafifletici sebepler
yoktur. İyi halin cezanda indirim sağlamaz.


 Sen, "Ama senin için şunu yaptım" derken o, "şunu yapmadın" diye cevap
verecektir. Ve ne söylesen karşılığında mutlaka başka bir iddiayla
karşılaşacaksındır. Üzülme, sen aşkı yaşanması gerektiği gibi
yaşadın.Özledin, içtin, ağladın, güldün, şarkılar söyledin, düşündün,
şiirler yazdın. "Peki o ne yaptı" deme. Herkes kendinden sorumludur aşkta.
Sen aşkını doya doya yaşarken o kendine engeller koyuyorsa bu onun sorunu.
Bir insan eksik yaşıyorsa, ve bu eksikliği bildiği halde tamamlamak için
uğraşmıyorsa sen ne yapabilirsin ki onun için? Hayatı ıskalama lüksün yok
senin. Onun varsa, bırak o lüksü sonuna kadar yaşasın.


 Her zamanki gibi yaşayacaksın sen. "Acılara tutunarak" yaşamayı öğreneli
çok oldu. Hem ne olmuş yani, yalnızlık o kadar da kötü bir şey değil. Sen
mutluluğu hiçbir zaman bir tek kişiye bağlamadın ki.... Epeydir eline
almadığın kitaplar seni bekliyor.Kitap okurken de mutlu oluyorsun unuttun
mu? Kentin hiç görmediğin sokaklarında gezip yeni yaşamlara tanık olmak da
keyif verecek sana.Yine içeceksin rakını balığın yanında. Üstelik dilediğin
kadar sarhoş olma özgürlüğü de cabası....


 Sen yüreğinin sesini dinleyenlerdensin ve biliyorsun aslolan
yürektir.Yüreksesi ne bilmeyenler, ya da bilip de duymayanlar acıtsa
da içini unutma;
yasadığın sürece o yürek var olacak seninle birlikte. Sen yeter ki koru
yüreğini ve yüreğinde taşıdığın sevda duygusunu. Elbet bitecek güneşe hasret
günler. Ve o zaman kutuplarda yetişen cılız ve minik bitkiler değil, güneşin
çiçekleri dolduracak yüreğini...


 Hayatı ıskalamaya lüksün yok senin.....

 

Yorum Yaz
Arkadaşların Burada !
Arkadaşların Burada !